happy day

Hej hopp
Är på väldans bra humör idag. Känner mig lyckligt lottad. Lyckligt lottad över Marcus och över Nathanael. Lyckligt lottad över att jag snart tagit mig till examen.Lyckligt lottad över att jag är där jag är idag helt enkelt. Det var inget jag hade kunnat föreställa mig för 6 år sedan.
Fantastiskt.
Jag älskar min familj!

Hade en mysig morgon. Nathanael vaknade tidigt och berättade att det hade kommit kiss i sängen. Bäddade ner honom i våran säng och tittade på Tottefilmen och läste ut sifferboken som han älskar.
Han är så diktig. Kan hur många år han är,kan peka ut siffrorna 1-10 och kan visa sin ålder,hur mycket fem och tio är med fingrarna. 2 år gammal,inte illa pinkat.=)
Men jag kunde ju alfabetet vid 3½ och kunde läsa någorlunda vid 4½. Han har nog ärvt sin klyftighet från sin mor=) Hoppas han ärver Marcus mattesnille också.

Jag blir hemma veckan ut tror jag. Har en huvudvärk som kommer och går och känner mig lite seg efter förkylningen. Bättre att vara hemma lite extra än att åka dit och jobba med kroppen och sedan bli sjuk igen.

Tänker faktiskt ta en tripp till Barkarby idag. Ska shoppa lite till Nathanael och så vill jag in en sväng på IKEA.
Skönt att åka iväg för sig själv en sväng. Ska träffa Therse vid 18 tiden för middag i stan och lite babbel,ska bli trevligt. Grabbarna ska ha lite grabbkväll då,vilket lär uppskattas.
Ikväll när jag kommit hem blir det film och soffmys. Ska se desperate housewifes också som jag missade i tisdags.

Nu ska jag äta frukost innan jag berge mig iväg.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du den vagnen också ?! Den verkar helt suverän att köra med. Då slipper man väcka den lille när man ska ur och i bilen.



Ja,de där väggdekorerna ska upp på väggen idag. :D hi hi

2010-03-05 @ 14:54:57
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: niklas

Ja,det är lite så vi tänker också..inga långpromenader med den där inte..utan i och ur bilen lite snabbt ! Då verkar den skit smidig.

2010-03-06 @ 06:21:38
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback