fortfarande hemma

Hemma fortfarande med Nathanael och hans ögoninfektion som inte har blivit bättre alls. Imorgon blir det att boka in ett nytt besök hos läkaren. Räcker inte med ögondropparna vi fick bara tydligen,lär bli en antibiotika kur också.

Men han är verkligen en ängel den lilla fisen. Säger inte ett knys trots att ögonen är igenmurade på honom. Han leker och har sig som vanligt. Han har däremot sovit lite extra. En timme på dagen är han van att sova men igår och idag har han sovit över två timmar och vi har fått väcka honom.
Marcus är på jobbet idag. Onödigt att vi alla ska vara hemma när det inte behövs.

Vi var ut på lite äventyr idag. Åkte till Solna C för att handla en sak mend en var tyvärr slut så Marcus får handla den imorgon i Stinsen istället. Sen åkte vi vidare till Kista C med tunnelbanan. NAthanael var så lycklig över att få åka både buss och tunnelbana. I kista handlade vi bara lite mat på coop och lite lunch sen tog vi bussen hem. Det blev lunch och sen sova. Jag somnade jag med och sov i 1½ timme,rätt skönt. Jag är inte förtjust i det där med power naps för jag brukar bara bli ännu segare efteråt men idag var det skönt. Nathanael sov lite över 2 timmar. Vi har tittat på  lilla röda traktorn,byggt med tågrälsen och byggt koja
Nu tittar vi på Pippi så passade på att blogga lite.

Ikväll ska Marcus på hockey så blir lugn kväll framför desperate  housewifes och cougar town efter att lilleman somnat.

Funderar på att åka till lekpalatset imorgon en stund så han får springa av sig lite. Kanske baka lite bullar eller nåt på eftermiddagen. Mysdag.

Nej nu ska jag ta och förbereda maten lite..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback