ditt and datt

Underbart väder det är ute. Kan riktigt känna lukten av vår i luften,härligt!

Tänkte igår morse att det var en hel vecka framför mig. Nu sitter jag här och har gjort halvvecka redan. Dagarna bara försvinner. Men undrar varför det alltid känns tungt inför måndagarna trots att man trivs så bra med det man gör.Har man ingyggt hat för måndagar mån tro? Konstigt.

Nathanael har börjat med en rolig grej om mornarna. Han sätter sig upp och säger hej mamma när han vaknar varje morgon. Känns som morgonen inte kan börja bättre.

Jag gillar att åka tunnelbana om mornarna. Varför?Im not gonna tell.
Men varför i hellskotta måste dom göra ultra big reklam för blue man group på väggarna därnere?Skitläskigt!

Tittade ni på melodifestivalen i lördags föressten?
I did. Tycker inte att rätt låt vann men bara för det så tycker jag inte vinnarlåten är dålig. Tycker bara inte att den är rätt för Europa. Jag hade ingen storslagen favorit i år som jag brukar ha men favorit var ändå Eric Saade.
Hyfsad låt (lite enformig dock),bra shownummer och så toksöt. Jag gillade många låtar i år men tyckte inte att någon av dom var rätt för Europa. Jag gillar verkligen Jessica Andersson. Och Darins låt är ju jättefin.
Någon jag dock inte gillar är Salem Al Fakir. Blev lite nervös att an skulle ta hem det hela. Hellre Anna då I say.

Nåja nog om det.

Idag ska jag träna lite tänkte jag innan jag springer ner till dagis och hämtar guldklimpen. Dags att komma igång igen. Upptäckte häromdagen i duschen att mitt "gäddhäng" på armarna är borta! Det lönar sig att kavla marsipan om dagarna ha ha.

Sover skumt om nätterna. Varannan natt sover jag supertungt och drömmer så mycket så att jag är dundertrött när jag vaknar och varannnan så sover jag så ytligt så att jag vaknar av minsta lilla ljud. Drygt som sjutton. Intressanta drömmar har jag iaf dom nätter som jag sover tungt. Inatt drömde jag en mycket underhållande dröm. Ska bli kul att dela med mig av den till en vän som var med i den.
Tycker det är riktigt intressant med drömmar. Kanske ska börja läsa om drömtydning.

apropå läsning så har jag börjat spåna på vad jag ska läsa efter examen av denna utbildning. Har ju cirka 500 poäng kvar att läsa till fullpott och så måste jag ju göra någonting också medan jag söker jobb sen. HAr några idéer men har inte bestämt mig än.

Nej nu ska jag träna innan tiden rinner iväg helt.

TJING!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback