who is that..that is he..

Jag gjorde ett test på facebook som någon (antar att det var Mikkiz) skickade till mig. Vem är din kändis man hette det.

Jag fick ett svar som jag tyckte var mycket tråkigt eftersom jag inte hade en aning om vem det var.
Nu idag skulle jag rensa lite i min facebook profil och testsvaret låg kvar.

Det är ju Chase Crawford!
ganska kul att jag inte visste vem det var. Nu efter 3 säsonger på 2 månader av Gossip girl så vet jag mycket väl vem det är. Nathaniel "Nate" Archibald.




Min vän S som tycker att jag är ytlig för att jag tycker folk i tv serier ser bra ut lär väl krevera nu och eftersom S också tycker att jag är en idiot som kan tycka att Twilight filmerna är bra (vilket inte S tycker) så måste jag ju bara avsluta med denna bild...S tycker inte speciellt bra om att familjen Cullen blir som diamanter i solskenet..




Sorry S I just had to..<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback