ready set go

Har nu lämnat in min andra uppgift i historian. Kvar har jag nu lite på naturkunskapen som ska betas av snart. Vill ha både uppgifterna klara innan vi åker så att jag kan börja på nästa därnere sen utan att behöva tänka på dessa uppgifter.
Idag ska det även börja packas. Eller fuskstartade lite igår faktiskt. Sen ska det storstädas också. Avkyr att åka hemifrån när det är skitigt så det ska dammas och fejas :)
Ikväll blir det packa in i bilen och sen förhoppningsvis en relativt lugn kväll framför en film. Hoppas jag. Ska även hinna fixa mina naglar. Puh.

Smärtan i magen håller på att klinga av. Var på akuten i tisdags dit underbara Britta körde mig i ilfart. Jag hade en cysta som hade brustit. Så akutsmärtan i söndags var när den sprack och smärtan i efterhand var blod som skvalpade runt och gjorde mina organ förbannade helt enkelt som den rolige läkaren uttryckte sig.
Det hela ska gå över av sig självt och cystan ska försvinna naturligt med menscykeln.
Kändes oerhört skönt att det inte var nån infektion eller nåt nånstans och att det inte var allvarligare än att jag fick åka hem igen. Hade ju inte vart kul att bli inlagd med stundande semester och allt. Hua.

Var i kista igår. Var tvungen att köpa lite kläder då de flesta av mina kläder är antingen för små eller för stora. Köpte även lite nytt somrigt till Nathanael och hittade en tokfin tshirt på polarn och pyret som jag köpte till honom.
Mamma har tokfyndat under deras Ölands vistelse så hoppas på att kunna fynda jag med därnere sen.

Nej nu måste jag sätta fart..A lot to do..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback