pain

Jag sägr då det..När ska ödet sluta motarbeta mig? Jag har inte tid med sånt här,jag har inte ork med sånt här och jag har definitivtint inte lust med sånt här.

Igår när vi kom hem från Britta runt 14.30 tiden så hände det nåt med min mage. Vad som hände vet jag inte men jag låg på golvet och skrek och kunde vare sig stå eller sitta. Detta mindre trevliga höll i sig i 2 timmar. Tog en alvedon trots att jag vet att man inte ska ta det mot magsmärtor men jag var desperat. Kan säga att jag svettas typ aldrig. Jag svettades inte utomlands eller ens på förlossningen men igår då svettades jag. Kröp in till badrummet där lunchen kom upp och när jag tittar upp och ser marcus komma med ett glas vatten så börjar både synen och hörseln svika mig. Sjukt läskigt var det. Lyckades ta mig upp till sängen där blev jag liggande från 17 tiden till 21. Pendlade mellan att sova och tomt stirra på tvn. Nu idag så har jag inte dessa kramper som jag hade igår eller vad man nu ska kalla det men men hela ytan på magen är öm och gör ont när jag står upp så ligger här nu ocj väntar på att bli uppringd av läkaren.
Måste ta itu med detta innan vi åker till öland.


Alltid ska det vara nåt  :(


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback