jobbigt i tullen..even for a rockstar..

"Landade i Lugano inför European Masters Of Poker turren glad och peppad som som en påställd ekorre. Och det va väl just det dom tre italienska faschist-tullarna trodde att jag var.

-Tull-tull sa dom på Mussoliniska och finkammade mina väskor, bombtestade min laptop, ringde Apple och kollade att serienummret på min iphone stämmde med mitt namn, samt på ett CSI-liknande sätt satte min karta Alvedon under mikroskop, naken ”up against  the wall” med gummihandsken var det ju såklart också."


-lånat ur http://nyheter24.se/bloggar/nojesbloggar/dregen/


Tyckte det var lite småkul faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Micaela

Oh my..

Även stjärnor behandlas som vanliga dödliga.. Det var nåt nytt =)

Men jag kan inte riktigt försonas med det där sista..

2010-06-02 @ 11:46:28
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback