efter regn kommer solsken..?

Hej hopp.

Sitter här och är sjukt laddad för att vara måndag. Har pluggat hela dagen som en tok eftersom böckerna mina blev sena att anlända i min brevlåda. Men men
Jag skrev om motgångar sist. Saker och ting ser lite ljusare ut nu,knappt man vågar skriva det.
Fick tex 2350 av Agria sjukförsäkringar idag vilket var 550 mer än vad vi hade räknat ut att vi skulle få tillbaka. Alltså betalade vi bara 450:- själva för veterinärskostnaden. Eller ja vi betalar ju försäkringspremien varje månad så var ju i princip mina pengar som jag betalade med. Men ändå. Det var ett positivt besked iaf. Sen har ju också böckerna kommit till mina studier vilket också känns behagligt.Är klar med första inlämningen i historian och har bara renskrivningen kvar. Det rullar..

MEN efter denna lilla ljusa punkt i tillvaron så kom nästa motgång. Nathanael har fått vad vi är ganska säkra på VATTKOPPOR!
GÅR det på dagis sedan en månad tillbaka lite drygt och jag är inte förvånad. Det bra i det hela är dock att han tar det nu och inte på semestern. Och att han är så liten så att han inte kommer minnas det senare i livet. Jag var fem och jag minns med fasa. Hua vad sjuk jag var och sönderkliad.
Men men. 

Motgång nummer två i följden är att Lukas inte blivit kvitt sina hudproblem. Vetetusan vad jag ska ta mig åt.Blir kragen på igen och en omgång med salva till i försök att stoppa detta. Stackaren <3

Efter regn kommer solsken heter det ju så jäklar vad soligt det måste bli snart. Varit ett tufft år.

Nu ska jag nattinatta lilleman och sen vattna min grönskande trädgård. Sen blir det renskrivning en stund och sen avsluta med soffmys och lite Greys anatomy.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback