words

Inom loppet av 6 veckor så har två personer sagt meningar till mig. Meningar med ord. Ord som jag ville höra för längesen sedan men aldrig fick höra. Hur kan det ta en person 10 år,17 år eller ibland en hel livstid att säga saker som borde sagts i för längesedan?Ord menade för en svunnen tid? Jag förstår inte.
Båda dessa personer satte igång massor av minnen med sina försena ord och sina försena åsikter. de satte igång mina minnen,mina tankar och gav mig en enorm sorg över det hela. Dessa ord passar sig inte längre,de passar inte in. Som en pusselbit som hamnat i fel pussel.
Hela dagen igår var virr varrig av tankar om detta. Många varför.
Men det största varför är: Varför kunde du inte säga det du säger nu när jag behövde höra det så oerhört?





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback