what to do when pictures changes..

Vad ska man göra när någon i ens närhet som man tycker om sakta men säkert försvinner?
Luddigt skrivet av mig jag vet.
Men helt ärligt vad gör man när t.ex man besöker en person som man älskar för den som hon/han är och det känns som att man kli´ver in hos en främling?
Eller för att ta ett annat exempel. Vad gör man när en person man älskar sakta men säkert förändras och blir en person som man inte stämmer med?När en person flyter längre och längre bort från den hon/han var?

Klurat mycket på det där och har inte kommit fram till någonting egentligen. Har disskuterat det med både mamma och Marcus men aldrig så djupt som jag nu skriver om det.Men de hajar iaf grejen och har hjälpt så gott de kan med att prata om det.

Jag vet att folk ändras av både ålderdom och livserfarenheter men det här är utöver det. Jag kan inte sätta ord på det. Och nej det är inte i min hjärna bara för jag är inte ensam om detta tänkade.

HAr ni några idéer att bolla med?Har ni varit i liknande situationer?

Det ger mig hjärtesorg</3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha ha...aaa,men han är ju bara såååå söt :D

2010-01-14 @ 14:12:57
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Micaela

Usch.. det där lät deprimerande.. :o(

2010-01-15 @ 14:44:48
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback