sunday

Sitter uppkrupen i Nathanaels säng med datorn i knät och känner mig rätt så söndags deppig. Måste verkligen se till att fy byta praktikplats snart så att det börjar kännas roligt igen. Men kanske ligger hos mig också,jag tröttnar ju rätt snabbt. Jag vet inte. Byter jag ställe och det känns likadant så är det ju bara att härda ut. Not much to do about it.
Är ju 4 månader kvar cirka nu,det borde man ju orka med. Men 4 månader låter väldigt långt just nu.
Hua.
Den 12e maj åker vi till Öland över kristi himmelfärds helgen och då kommer jag att ha 2 veckor kvar bara,den känslan kommer kännas skönt. Men när väl skolan är slut sen så ska man ju börja söka jobb.
Var inte livet lite enklare när man var yngre?Men det visste man ju tyvärr inte då. Då hade man ju bara väldigt bråttom att bli vuxen för då skulle ju allt bli perfekt =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Pippi med lilleman. Putte är här och han och Marcus spelar wii därnere.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback