nu är det klart

Så där. Nu har jag fått samtalet jag väntat på och det gick ganska bra. Ska kl 10 imorgon träffa en person på konditori exquai (tror det hette så) som ligger precis vid Alviks t-bana i typ Bromma. Kommer ta mig cirka 40 min och två byten att komma dit men det hade ju kunnat vara värre =)
Ska vara ett litet ställe där allt görs för hand och de gör mycket fikabröd och lite matbröd. Låter som gjort för mig då jag inte är mest intresserad av matbröds biten.
Så imorgon kl 10 ska jag dit och se verksamheten. Bäst att ta med kläderna redan imorgon,ingen aning om det är tänkt att jag ska starta direkt.
Har ett problem nu bara.HUr jag ska göra med torsdagen. Känns kymigt att ta ledigt redan första veckan. Kanske kan säga att jag ska vara hemma med sjukt barn eller nåt.

Nåja nog om det.

Håll tummarna för mig imorgon!=)

Lite halv nervös nu. Jag är inte typen som trivs med att prata med nya människor direkt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback