god kväller

Jag har varit oerhört seg denna helg. Anledningen till det är förmodligen att jag håller på att bli sjuk. Nu blev ni överraskade va? :( Skitjobbigt. Vill ju verkligen inte bli sjuk nu när jag trivs så bra med praktiken.
Men men händer det så händer det.Kan inte göra så mkt åt det.
Haft en bra helg ändå.Hemma mys. Har gjort om i lillemans rum också,IGEN =)
Har även skapat ett extra "lekrum" så att det blev lite luftigare i hans rum.
Blev jättebra. Ska köpa en matta och en ny taklampa bara sen är det bra.
HAr även kastat ut byrån som stod i våran garderob så just nu ligger 80% av mina kläder i ikeapåsar. Så nästa stopp blir att handla ny byrå.
Vi är inne i en "göra om" period båda två nu villket är kul för då kan vi vara kreativa tillsammans =)
Nog om det nu.

Mikkiz var här från torsdag till tidig fredag morgon. Var väldans trevligt att ha henne här.Tiden gick som vanligtr alldeles för fort. Vi var som jag nämnt tidigare på konsert i torsdags kväll på underbara Tyrol. Jag älskar verkligen Tyrol. Tycker det är mysigt där och det är perekt för spelningar som den vi var på i torsdags.
Vi var på Backyard babies ifall någon skulle ha missat det. Deras sista turne på obestämd tid så detta var tack och hejdå kvällen. Jag är nöjd med kvällen. Är dock väldigt besviken över vissa låtval. Men men man kan ju inte få allt. Förbandet var bra,ljudet var bra,utseendet var bra,många av låtarna var bra,mellansnacket var TOKBRA,stämningen var bra och bäst av allt var att det var SLUTSÅLT! Vilken underbar avslutning både för oss som fans och för dom som band. Fantastisk uppslutning.
En underbarkväll som inte borde ha tagit slut så fort.

bilder kommer när jag fört över från kameran till datorn.

<3

Imorgon är jag ledig. Men blir dock ingen sovmorgon för min del eftersom jag ska till sjukgymnasten för min andra TNS behandling. Eller jo lite sovmorgon blir det eftersom jag kan sova till 7.30 och normalt går upp 5.00 ¨när jag ska till praktiken.
Efetr sjukgymnasten ska jag hem och vila mig lite så att jag kan ta mig iväg på praktiken på tisdag.

Kommer bli en bra vecka. Det känns så.
Jag fyller år på onsdag också. Så det blir mys på kvällen. Sen fira i Västerås till helgen. Har bestämt att ha födelsedagsfikat för släkten i Västerås i år,känns skönare än att släpa hit alla.Kommer bli trevligt.Men ska spendera hela helgen i Västerås ändå. Ska bli firad hos Britta på fredag kväll innan vi åker till V-ås. Massa trevligheter.

Nej nu ska jag spela ice climber (riktiga gamla hederliga) och sen soffmys.

TJING

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback