feels good

hej hej hallå bloggen.

Nu har jag varit på min nya praktikplats och ja jag har tackat ja till platsen.
Träffade en väldigt trevlig man och hans kollega i ett väldigt litet kondis.
Det var litet men mysigt och verkar ha en verksamhet som passar mitt tycke.
Han var trevlig,tillmötesgående och verkar vara en bra lärare. Den andra mannen (kollegan) var en riktig mys farbror.Stor och rund med stort leende. Han påminde mig starkt om min bortgångne styv farfar.

Det blir nog bra det här. Känns bra i magkänslan nu iaf. Ska börja imorgon 6.30. Kommer bli yberjobbigt att ställa om dygnsrytmen. Är ju van att somna vid midnatt eller senare och nu ska jag ju upp vid 5 om mornarna så då måste jag ju ändra sovtiden. Och kanske sova en stund på dagen sen när jag kommer hem. Hua..Men men..Kommer nog snabbt in i det.

Nu ska jag äta lunch sen städa lite och fixa med tvätt och annat innan det är dags att hämta plutti.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback