Korvstopp!!

Jag har 1½ dygn på mig att skriva ett fördjuponingsarbete om hållbar utveckling, vad säger ni om det?

Jag har exakt en vecka på mig att plugga till slutprov i samhällskunskap SAMTIDIGT som jag ska skriva projektarbte inom biologi om down syndrom!

Jag har mellan 16-20e december (det vill säga knappt fyra dygn) på mig att plugga till slutprov i biologi.

Korvstopp? Eh ja en aning. Speceillt för mig som med min jävla diagnos har svårt för situationer som blir röriga. Tjoho..

Men jag ska gå över lik och blodstänkta berg om jag så faller ihop under tiden...

Vet ni vad det stora i detta är? Detta är bara början, våren kommer bli ännu värre!

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback