tjolahopp

Sista tiden har varit lite knölig. Slutprov och massa stuff som händer i Västerås. Det har varit tufft men vi reser oss upp ur askan. Imorgon skriver jag sista slutprovet för dessa kurser sen ledighet till 11e oktober. Om jag behöver det. Ska sätta fart och renovera klart sovrummen då så man kan bocka av det på listan. Puh. Utöver det känner jag mig inte tipp topp fysiskt. Trött i kroppen och ont i ryggen. Ska sätta fart och börja träna igen nu när tid finns för det. Gå ner de sista kilona och bygga upp lite ork. Gick ner 4½ under sommaren men vill ner lite till.

Idag har jag städat, putsat fönster, cyklat till affären och handlat, köpt remsa till bussen så jag kan ta mig till skolan imorgon, bakat kakor och ska snart hänga upp gardiner. Det är i princip mer än vad jag gjort på hela veckan typ. Haft en såsar vecka,sovit som en död och drömt som en extrem galen människa. Mina drömmar skrämmer halvt livet ur mig ibland och då behöver dom inte alltid vara läskiga!
Ska hämta min goding på dagis om en stund också. Han pratar nonstopp och nya ord och meningar varje dag. Jag är mäkta stolt över vilken person han är. Ett riktigt praktexemplar.

Igår vid middagen frågade marcus om jag vill ha mer mat men jag avböjde.
Jo ta mer nu mamma sa den lilla plutten. Han tycker som sin gammelfarmor Britta att man ska äta minst tre portioner,gärna fyra. =)

Nej nu hänga gardiner. Måste tvätta och smörja Lukas också som fortfarande inte är bra :(

 stackars Lukas ser ut så här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback