the feeling av boiling bubbles

MAn blir som man umgås har jag fått höra och det är nog sant om inte i dubbel benmärkelse. Jag blir mera upprörd i AIK sammanhang än Marcus som haft AIK i sitt hjärta sedan födseln. Och jag vill fullständigt strypa mina kusiner som är IFK Göteborg supportrar när dom bor på östkusten!! Man håller sig på hemmaplan enligt mig så skulle hellre se dom som Bajen supportar än Göteborg. Lite hyckleri faktiskt.

Ja jag är arg idag. Jag är arg på mitt fördjupningsarbete som jag bara vill bli klar med, arg på samhällets orättvisor, arg för att alldeles för många går runt på den här jorden som inte borde få göra det, och så sist men inte minst är jag arg på min egen tystnad när det gäller att öppna den trasiga delen av hjärtat och släppa ut åsikterna på dom som förtjänar att höra dom.


Som sagt skit ska skit ha för att citera min AIK fientliga kusin.
I mitt fall går skiten raka vägen till Surahammar,Ramnäs och Västerås och en dynghög skeppar jag gladeligen till Hedbo.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback