reach the end

Jag har två dagar framför för mig som kommer kännas väldigt långa. Två dagar fyllda av intensivt studerande. Skriver ett av mina slutprov på fredag och känner att jag måste nöta nöta nöta. Jag funkar som så att till ett slutprov så vill jag ha instuderingsuppgifter (som man oftast får) men det finns inte nu. Nej istället ska vi läsa HELA läroboken, kunna rita och återskapa 30 bilder på allt från atomer till människans skellett och sist men inte minst memorera andra halvan av boken. Känns så där lagom förtjusande. Jag fösöker hitta fokus, försöker behålla fokus och försöker hitta fokus igen. Det finns ett par saker som får mig att vilja forsätta tack och lov. Saker som hägrar, saker som lyser upp mitt liv och saker som sporrar till att nå slutet. För slutet är nära. Om 1½ vecka har jag "sommarlov". Jag har BARA 2 slutprov att beta av först.
Ska bli skönt med lov. Har pluggat på intensiv nivå i 2 års tid utan paus. Det känns kan jag lova.

Nu ska jag fixa kaffe, ta min gyllene tablett (rosenrot) och sedan hugga in på denna oerhört roliga lektyr.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback