love oh love

Hej hopp
Idag har jag varit en sådan där huttduktig student som åkt och lånat litteratur på biblioteket för att komma i stämning med ämnet som jag skriver om. Fick mig en trevlig liten stund i sumpan måste jag säga. Missade precis bussen när jag skulle tillbaka hem men inte blidde jag ledsen över det. Fick spendera halvtimmen plus resfärden i ett iskallt tält i Forks haha =)
Men faktum är att jag inte borde läsa den serien böcker på offentlig plats,folk tittar konstigt för jag kan fasen inte sluta le,rynka ögonbrynen och utbrista små aww högt.

Nu ska jag dyka i intressant litteratur som tyvärr inte är lika romanik proppad som ljudet av ditt hjärta är (eclipse).

Ikväll blir det bio i kungens kurva och nåt trevligt käk. Nathanael är ju hos mormor och morfar ett par dagar så jag hinner göra klar mitt arbete så får passa på att utnyttja dessa barnfria kvällar.

TJING!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback