virr varr

Dagen har gått precis som de föregående. Det har rullat på utan hinder på vägen. VArit hyfsat lugnt med beställningar så tempot har varit lagom. Imorgon dock så har jag att göra då det kommit in flera stora beställningar för fredag och lördag. Det gillar jag,för är det något jag behöver just nu så är det att vara sysselsatt. Tystanden och stillheten äter upp mig för tillfället. Min morgon resa imorse var ingen hit. Led av en oerhört klaustrofobisk känsla och den fullpackade tunnelbanevagnen gjorde inte saken bättre.Jag försökte att fly in i min bok men hur bra den än är så lyckades jag inte. Försökte istället komma ihåg hur man andas in och ut. När jag kom fram till fridhemsplan och skulle byta tåg så var jag hysterisk inombords. Jag småsprang med andan i halsen upp på rätt plattform där möttes jag av en välkommen tomhet. VAr bara jag och ett par till där. Jag försökte identifiera känslorna jag hade och återfå min normala andning igen.
Jag undrar om jag håller på att bli utbränd?Utbränd i själen..det verkar ju inte bättre.
Hade ett ordentligt breakdown igår eftermiddag då allt sköljde över mig. Kändes inte direkt bättre efter,bara domnat typ. Bedövat.
Nathanael blev dyngsjuk i natt också så har inte sovit som filk i natt heller. Marcus som också är sjuk har förmodligen smittat pluttis. 40 graders feber och förkyld. Och som alltid vid hög feber hos honom;kaskad kräkningar. Själv är jag inte sjuk hör och häpna men har en envis hosta som inte vill ge med sig.
Jag hoppas friskheten kommer snart,vi har varit för mycket sjuka senaste året. Börjar lessna nu ordentligt på det.

Usch mina inlägg känns inte alls roliga just nu. Sjukdomar och mental freakshow..Men jag har delvis min blogg för att få ut hur jag känner så varför då skriva motsatsen..

Nu ska jag fixa med tvätten lite sen ska jag göra killarna sällskap ute.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hoppas allt blir bra tillslut, och att ni slipper vara sjuka stup i ett! :)



En annan klarar sig undan lindrigt som mest sitter hemma... xD fast sista två dagarna har jag varit ute en del faktiskt :)

2010-04-07 @ 21:43:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback