vår 2010

Lite bilder från våren tagna med luren.



Bild nr: 1:Jag påskafton 2:Nathanael i bilen efter påsk. 3: nathanael jättesjuk 4: visar legobygge 5: traktor lycka 6:Somnat sittanades hos mormor och morfar på morfars födelsedag. 7:Jag halv sex på morgonen innan praktik. 8: Marcus på långfredagen hos mamma och Thomas. 9: Jag med nytonat hår början av April. 10: Pusselmys. 11 och 12: Thomas födelsedagstårta som jag gjorde Blev inte helt dunderbra då jag inte hade mina egna "verktyg".

Och så lite bilder från praktiken (kommer mer sen):
 

Avslutar med en bild på min lycklige vårkille =)


Roliga med denna bild är hans min och att han cyklar som ett proffs på denna cykel som han normalt har hemma hos mamma men på sin nya cykel han fick i present kan han inte trampa alls nästan då den är lite trögare. Nytt är inte alltid bäst=)

<3<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

:D tack så mycket! Ja,det blev en riktigt snabb förlossning och det tackar jag för :D



Hoppas allt är bra med er.

2010-05-02 @ 08:56:41
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback