God kväll

God kväll.
Snart har ytterligare en vecka gått och jag är ytterligare en vecka närmare examen. Nu är mina ansökningar för kommande studier klara och jag börjar den 31 maj så jag kommer att ha sommarlov i 3 hela dagar. Haha. HAr valt att läsa på distans över sommaren som en slags plan B tills jag får tag på ett jobb.Måste ju få inkomst någonstans ifrån och så har jag ju dessutom 600 poäng kvar att läsa till slutbetyg så det känns bra. Valde att läsa via miroi eftersom jag läst där förut (dock dp i V-ås) och jag trivdes där med deras databas och upplägg. Har ju mobilt internet till en av de bärbara så kommer att kunna vara på Öland under semstern och samtidigt kunna skicka in mina uppgifter som vanligt. Praktiskt.

Har varit en heltiskt och händelserik vecka på praktiken. Roligt men tufft för kropp och själ. Min rygg protesterar så in i norden. Stackars Marcus har fått råda bot på det.
I övrigt så har det varit rätt lugnt. Nathanael är äntligen frisk och tillbaka på dagis. Hoppas han klarar sig nu ett tag,han har ju varit så himla utsatt stackaren. Men inte ett ljud säger han när han är sjuk och klagar aldrig,min lilla pärla.

Åker till Västerås i helgen. Ska fira Thomas som fyller år på lördag och så blir det kalas på söndag för Rasmus som fyller 16 år på onsdag. Men Rasmus avslutar "fylla år trenden" som härjar under våren så blir sista kalaset på ett tag. Bara Marcus kvar i Maj sen. Blir nog att fira honom på Öland i år tror jag. Vi kommer ju vara där mellan den 12e och 16e maj och han fyller den 19e.  Ska bli väldans skönt att åka dit.

Appropå åka så sticker jag till Åland över dagen den 3e maj med mamma,mormor och två andra.Ett litet nice break i vardagen med buffe och trevligheter. Åker på morgonen och är hemma igen på kvällen,perfekt. Ska sova hos mamma från 2a till 3e maj eftersom bussen till båten går redan kl 07 så jag tog tilfället i akt att boka in söndagskvällen med finaste Mikkiz som jag träffar alldeles för sällan. Kvalitetstid kallar jag det och det ska bli nice. Killarna ska vara hemma och ha grabbkväll dom.

Så ser det ut. Västerås i helgen. Mikkiz och kryssning i nästa helg och sen Öland veckan efter det. Sen bara 2 veckor kvar till examen. Tjoho..

Sen kommer sommaren. Som jag längtar...

TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Kan det bli så mycket bättre ;o)

2010-04-22 @ 18:13:41
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback