:)

Sorry för min blogg torka. Har som vanligt varken haft tid eller ork till att skriva.
HAr varit hemma med Nathanael ons-till idag eftersom han går på antibiotika efter öron och ögoninflammation. Två besök på barnakuten blev det (osäker om jag nämnt det redan) och denna veckan och förra har till stora delar gått åt till att vårda honom på bästa sätt.
Sen att jag var själv på praktiken sög liksom all ork ur mig.
Chefen var tillbaka på plats i tisdags och han var väldigt nöjd med mina insatser så det kändes bra.

Nu vaknade lilleman och vill leka så får skriva lite mera sen.

Ikväll väntar en överraskning från Marcus,ska bli spännande att se vad det är. <3

TJING!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback