....<3....

Har haft en väldigt jobbig vecka.
Praktiken har rullat på bra men galet mycket att göra så Lesek ska få äta upp sina ord som han sa när han nämnde att veckan efter påsk alltid är lugn. VI har sålt mer och haft mer beställningar denna vecka än en vanlig vecka när han är där.

Det som varit jobbigt är att Nathanael har varit väldigt väldigt sjuk i veckan vilket lett oss till akuten på Astrid Lindgrens sjukhus 2 gånger. Han har 41 graders feber,hosta och kräkningar och är uttorkad eftersom han inte vill äta eller dricka direkt mycket. VARit väldigt jobbigt då han behövt uppsyn under hela dygnet. Vi har inte sovit mycket och all energi och ork har lagts på honom. Det är naturligtvis en självklarhet när man är en sund förälder men samtidigt så känner man av att man inte haft egentid vilket också är väldigt viktigt i föräldrarollen. Får man inte rå om sig själv och få stunder för sig själv så blir man heller inte någon rolig förälder.
Sen har jag ju min vårdepression eller mitt inre kaos (vet ine vad jag ska definera det som) som slitit av mig enormt med ork och drivkraft också. Mycket dålig timing att det skulle ske nu. Men men.Jag tror starkt på att efter regn så kommer solsken.
Marcus är en ängel som tagit mycket av vaktimmarna på nätterna och även den större delen av dagarna så att jag kan var a på praktiken så mycket som möjligt och få sova så pass mycket så att jag inte är i koma på dagarna. Han är helt underbar. <3

Nästa vecka ska jag vara hemma ons-fred eftersom jag har 2 st lediga dagar att använda upp poch den tredje dagen tänker jag vabba.

Det har varit ont om "morötter" under våren. Inget att direkt se fram emot och så. Men nu så har det dykt upp ett par stycken.
*23e April på konrad.Nicke drar igång sitt soloprojekt. Vill gå så måste se till att det funkar.
*24e April Thomas fyller så ska fira honom ordentligt hade vi tänkt.
7e maj. Lady Gaga i Globen. HAr ej köpt biljett än då dom är svindyra men tycker fan att det är värt pengarna så blir nog att handla biljetter i veckan.
12e maj. Öööööööland!!! Vi åker till Öland för första gången i år och jag ska börja med renoveringen av sovrummen. Soo exited. Och jag längtar såååå mycket till promenader i Rällaskogen både ensam och med familjen.
19e maj.Marcus fyller..Vi reser nog nånstans..
28emaj. Examen..woohoo..Spännande att se var tåget tar mig...

Mamma och Thomas kom hit imorse. VAr absolut inte planerat så men eftersom Både jag och Marcus är slutkörda efter denna vecka så erbjöd dom sig att lasta av oss lite så att vi kan ladda batterierna lite.

Marcus har även hjälpt Eva mycket denna vecka eftersom hon har flyttat så är det mycket som ska fixas. Hon fick t.ex varken igång sin tv eller hemtelefon. Tänkte ta mig dit i veckan och se hur hon har det. Vi var ju med på visningen så vet ju hur det ser ut men det var ju när nån annan bodde där. Lägeneheten är jättefin och nybyggd och ligger ett stenkast från där Marcus mormor och mofar bodde när de hade villan. Jättefint område.

Nu ska jag ta hand om lite praktisk här hemma sen blir det soffmys tror jag. Tänker läsa ut "när jag hör din röst" idag (new moon). Jag är sjukt frälst.Så frälst så att det känns läskigt faktiskt.


Nicke..konrad 23 april..=)




<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback