when all you do is write

Hela dagen framför datorn igen. skrivandes skrivandes skrivandes.. Har hunnit en bra bit på väg nu iallafall vilket känns skönt. MIna klasskompisar tycker att jag stressar med pärmen,enligt dom så är det hela 8 dagar kvar att lämna in. För mig är det bara 8 dagar kvar. Så ser jag det. Sitter och kastar i mig fil och flingor nu så passade på att titta in här. har varit och hämtat posten och gått igenom den också.Nathanaels nya jacka kom idag och dagis räkningen och 3 kuvert från f-kassan till marcus. Tror alltid att f-kasse brev är till mig,glömmer att han har föräldrapenning. Ska hämta lilleman snart och jag längtar verkligen till att få ge mig ut i friska luften lite.Ska promenera ner till solkatten och hämta kvar glömda Ubbe också. Nej nu ska jag skriva vidare medan tid finns och ångan är uppe.. Saknar västerås soooooo badly,eller mina nära o kära där snarare..och viksäng och mälarparken=)

Kommentarer
Postat av: hannah

Ja visst var han fin =) hoppas ni mår bra alla tre!

2009-09-09 @ 16:12:51
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback