uppfartsbacke

sitter och äter thekakor med ost och dricker mjölk och funderar över mkitt liv just nu.
Mestadels på min utbildning som jag är mitt uppe i. Den suger myusten ur mig helt klart.
Konstigt vore det annars jag menar det är en 3 årig linje som blivit komprimerad ill 1 årig. Korvstoppning går ju inte att undgå.För mig med ADD så är korvstoppning jobbigt och något att bita i. Sen har vi dick vissa lärare som aldrig kan ge konkreta svar och det är just vad jag känner att jag vill ha,konkreta svar och struktur.
har ångest över praktiken också. 4 månader är en lång tid så det känns verkligen viktigt att stället måste klaffa med vad man vill personligen få ut utav det och vad som utbildningen kräver att få ut utav det. JObbigt. Fick veta idag att det kommer att ställas stora krav óch utvecklingen ska hela tiden gå i snabb takt framåt. Vis ka lära oss å mycket som möjligt på så lie tid som möjligt helt enkelt. Förstår ni att jag känner att det måste klaffa?
MÅnga tankar nu och jag ber om ursäkt om jag svamlar på och gör allt rörigt.
Kände bara att jag behövde få ur mig detta.
HAde kryddlära idag vilket var kul och sen gatlopp på det. Gatloppet var inte fullt lika kul och kändes inte som att någon tog det på allvar,inte ens Marie som brukar vara den som antecknar och har sig.Vi lommade igenom gamla stan och in i city. Var in på vetekatten ett fancy kondis i city där vi kollade utbudet och noterade i huvudet. Sen blev vi oense om vi skulle fortsätta eller åka hem. Daniel,Marie och jag bestämde oss för att åka hem.
Så nu sitter jag här efter ett snabbstopp i Rissne för handling av mat.

Ska hämta lilleman kl 15 så ska ta och fixa lite här nu och sen varva ner med ett avsnitt av Lipstick jungle. Känner att jag skulle behöva åka och träna eller åka till simhallen.Behöver göra mig av med alla tankar genom att göra av med massa energi istället.

Men men det kommer nog att lösa sig,bara lite uppförsbacke nu.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback