now and then..

satt med och jobbade på pärmen hela dagen igår. Trots att jag satt i 8 timmar med endast 20 min som paus så kändes det som tiden bara rann iväg. Trodde att det skulle gå segt faktiskt. Gick och hämtade lilleman på dagis vid halv fyra och han var på sitt bästa humör som vanligt så vi promenerade ner och postade lite paket och sen en sväng till lekparken. Väl hemma igen så blev det middag och sen sovdags. Han somnade utan knussel. Har gått jättebra sedan han började dagis att natta honom. Så skönt. Idag är jag hemma. Lektionen pågår för fullt men det gäller att prioritera. Jag kunde först inte gå på den men en inplanerad sak blev flyttad så jag kunde helt plötsligt gå men valde att stanna hemma för det känns som att pärmen och instuderingen till provet är viktigare än att lyssna på resultaten från gatloppet och betygsätta andra bakverk. Jag gjorde en jäkligt bra prioritering istället. Slumrade i sängen en stund efter tat killarna gått imorse och gjorde som Mikkiz och tittade på vakna med the voice. Tycker inte att de är så värst roliga men det funkar att titta på. Jag gillar Josefin Crawford,tycker att hon är ball. Nu ska jag fixa frulle,chokladkaffe och sedan ta två djupa andetag och sätta igång. Måste skaka av mig drömmarna som jag hade i natt. Som jag förklarade för en gammal kompis på facebook som undrade vad jag drömt så skrev jag detta. En jäkla soppa. en blandning av gamla tider mixat med lite av nya tider med fokus på människorna från då. Rörigt men väldigt trevligt var det.. TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

HUR...kan man INTE tycka att Vakna med the Voice är asroligt?!

2009-09-09 @ 15:05:31
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback