jihhoo

Varit i skolan och fått tillbaka mitt prov. Det var först ett VG men blev efter att jag rättat till det ett G. Hade 56 poäng och VG gränsen gick vid 60 men ändå stod det VG på mitt prov. Gick ärligt fram till läraren och frågade hur han tänkt. Det visade sig vara ett slarvfel från hans sida och mitt betyg blev G. Lite surt kanske men jag har hellre ett korrekt betyg än går hem med ett VG som inte var rätt dömt. Max poäng för provet var 83 så jag är mer än nöjd. Hade 7 slarvfel så jag vet att jag skulle ha legat på VG om jag bara tagit det lugnt och läst ordentligt. Men men. Det var pärmen som jag ville åt och få mitt omdöme på men det var han inte klar med så det skulle jag få via telefonen nån gång framöver. Hallå jag vill ju veta nu!! Så mycket som jag slet med den. Stannade en stund i Solna C och handlade hudkräm och ett knopppussel till Nathanael som han ska få när han fyller. Nu ska jag äta lunch och sen läsa om nötter och mandlar eftersom jag missade den lektionen förra veckan. Om två veckor är det dags för prov i bageriet och man får välja om man vill börja med praktiskt eller teoretiskt. Jag tror att jag kommer att börja med praktiskta. Då vet jag att jag enbart har det teoretiska att fokusera på sen. Jag var och hälsade på hos min praktikplats igår. Mycket trevlig man jag träffade. Verkar vara ett trevligt ställe och personalen var ung och passade mig. Det är ett leverans bageri som jag ska vara på så det är stor ruljans men ska bli jätteroligt. Lite nervös och spänd är jag givetvis men det hör väl till. Problemet är bara att jag kommer att gå vissa dagar under kvällspass för att all dekorering och sådant sker då och det ingår ju i utbildningen. Jag har inget emot att gå kväll ur personlig syn men jag missar tid med Nathanael plus att det blir problemmed hämtning på dagis eftersom jag oftast hämtar och Marcus lämnar. Nu när Marcus jobb flyttar så kommer inte han vara hemma före halv sex på kvällarna. Men det ska nog gå att lösa på nåt sätt. Tog tag i min trädgård igår och höst rensade och snyggade till. Är inte klar så ska fortsätta lite imorgon tänkte jag. Nej nu måste jag äta innan jag svimmar. TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback