hey there

godmorgon allihopa. Ny dag nya möjligheter.Känner mig trots vin och sena timmar igår fylld av energi idag. Inte utav någon speciell anledning. Suttit och kollat reserutt på sl.se för imorgon. Ska på studiebesök på chokladfabriken innan vi ska till bageriet så alla ska träffas på tjärhovsplan på söder kvart i nio imorgon. Jag har inte ens hört om stället förut så jag blev lite uppstressad. Halv klassen bor på söder dessutom så de flesta lär ju hitta dit på ett kick. Men jag har nu hittat bästa resväg och det blir byte 3 gånger med 4 olika färdmedel,en resa på totalt 51 min. Buss,pendeltåg,tunnelbana och buss igen. Stockholm är fantastiskt med alla olika färdtransportsmedel att välja bland. Nåja jag ska nog hitta dit i tid. Igår slet jags om ett djur hela dagen. Putsade alla fönster på övervåningen,strök gardiner som hängdes upp,skrubbade båda badrummen,dammsög och moppade hela huset,tvättade och hängde 4 maskiner tvätt,skrubbade köksbänkar och köksbordet,vädrade alla mattor,vek 3 maskiner ren tvätt,rensade och organsiserade om i Nathanaels rum och vattnade och ansade alla blommor inomhus. Jag var ganska slut i ryggen när jag var klar. Stod dessutom och gjorde tacos och packade upp all mat som killarna hade varit och handlat medan jag städade. Totalt 7 timmar slit men det var det värt. Så skönt att ha det rent och snyggt omkring sig. KVällen med Fia var trevlig. Tittade på fotbollen,åt tacos,drack vin och hade det trevligt. Spelade uno som avslutning och jag vann=) Nathanael blev jätteglad,han gillar Fia. Idag ska vi till Britta. Och så ska vi posta alla traderapaket som ska gå iväg. Eftermiddagen ska vi spendera på råsunda och titta på AIK-Häcken. Nathanael ska givetvis med. Han kan ju säga heja AIK och sjunga AIK AIK AIK med egen komponerad melodi..man kan tro att han är hårt drillad men faktum är att han är helt självlärd. Ikväll lär jag bli sittandes med egenkontrollspärmen..fy fan..men men bara att bita ihop och se glad ut Dags att göra sig respektabel.. TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Mmm...chokladfabriken.. =)



Ja, jag älskar playboykaninen... Har gjort det ett bra tag nu om du har missat det ;o)

2009-09-06 @ 19:33:07
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback