Good morning sunshine

Good morning dear ones. Jag är ledig idag och klar med veckans skörd av prov och inlämning av mastodont pärm. Om det känns skönt? Ohhhh yes. GIck riktigt bra på provet igår också så jag är mucho nöjd med veckan prestationer. Har fåt tid för Nathanaels opertion och nu den sker på måndag. Snabba puckar blev det. Har inte hunnit nervösa upp mig än men det kommer nog. Detta innebär att Västeråsredan på tisdag blir flyttad till okänt datum. Men det är bra att han äntligen ska få den där operationen gjord. Typiskt att det just blev en måndag dock då det är min bageridag men men inte mycket att göra åt det. Idag ska jag städa lite grann och bara ta det lugnt. Dags att börja kika runt efter födelsedags poresenter till lilleman också. SOlen skiner så funderar på om man ska hämta lite tidigare på dagis idag och trampa iväg antingen till bondis eller nåt annat trevligt ställe som uppskattas av plutte. Får se vad det blir. Ikväll ska Marcus och Henke köra hem gipsskivorna till våran nya vägg som skall byggas. Mycket trevligt att detta projekt även det äntligen skall bli av. IKväll blir det kina käk som vi inte ätit på år och dar och så blir det nog en film. Inte sett film på bra länge nu. Har ju inte haft tid till det med tanke på alla stuider och annat som kommit i vägen. Hockeyn i onsdags var mycket kul. Lite folk bara för att vara sösongspremiär men men. AIK gick från att leda till att ligga under mycket länge. Sen blev det lika och därav förlängning som AIK vann. Nice nice.. Stämningen mellan bråkstake supportrarna var mindre bra. Det hetsades fina från båda hållen. Lite håller jag med,snälla danskar ta tillbaka Skåne!! Skåne känns helt enkelt inte som Sverige. Är så glad för Jocke också. Går ju riktigt bra för honom nu och han trivs för första gången på år och dagar med det han gör. Skitbra! Stackars mamma är det synd om dock som åkt på nån konstig infektion eller liknande som dom inte verkar kunna lokalisera riktigt. Själv har jag sträckt mig under skuldran någonstans som gör att jag inte kan lyfta höger axel. Mindre skönt så hoppas dcet går över snart. Dags att börja träna igen så man slipper sträckningar och sånt. Börjar även känna mig små förkyld men det försöker jag ignorera om dagarna så försvinner det förhoppningsvis. Nu ska jag äta lite frulle. TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback