Findus vs School

Hittade en fryst soppa från Findus sist vi var och handlade som skulle vara typ som skolan mexicosoppa som jag praktiskt taget älskade! NU har jag ätit en skål och kan verkligen inte påstå att det var samma soppa som i skolan. Inte för att den var äcklig men den var inte skolans soppa iaf. Jag fick receptet av Mikkiz mor Carina en gång via mail men jag vet inte om det har försvunnit,måste kolla upp det.
Findus soppan gick att äta men inte mer än så. För mycket vitlök och grötig tomatsås.

30-0 till skolans soppa!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Jhenny...now am i back :D hur e' det?

2009-09-30 @ 09:16:28
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback