Blogg in blogg out..

Alltså jag blev lite fundersam..läste precis Kenzas blogg som jag hamnade på av misstag förra veckan för att jag inte fått in snitsen med det här med pekplatta än på datorn. Hur som helst så läste jag lite där då jag hamnade där och blev förundrad,förskräckt och paff. Människan blir inbjuden till alla galej som går att bli inbjuden till i detta land plus att hon blev inbjuden till mtv video awards i USA. Hon fick dessutom intervjua Tokio Hotel i förra veckan..Why? Vem är hon? Dom här bloggerskorna var kom dom ifrån? ÄR det bara ett gäng rikemansungar som lägger ner förmögenheter på sitt yttre och sin själ i sina bloggar? Jag undrar liksom. Vilka var dom innan?Varför har dom blivit så stora?jag tråkas ut till döds av tex Blondinbellas blogg. Varför vill hela ungdoms Sverige veta vad just dom gör om dagarna,vilka kläder just dom har idag och vad dom har ätit för lunch osv?? Jag fattar inte helt enkelt.. Inte för att jag har något emot dessa tjejer,dom är söta och säkert trevliga och roliga som vilka tjejer som helst. Det är bara det att jag inte kan förstå varför just dessa bruttor blivit ansikten för Sveriges ungdomar. För mig är dom som vilka tjejor som helst..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det är bara att inse, vi börjar bli gamla och hänger inte riktigt med i tonårssvängen idag.. =)

2009-09-18 @ 22:36:39
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback