Warwick aveny

Jag fullkomligt älskar Duffys låt warwick  aveny. VAr inte så förtjust i den förut men jag har nu så här i efterhand hittat det charmiga med låten och insett att låten har ett skönt flow. Det var nog mkt tack vare idol som jag upptäckte låten på nytt eftersom så många sjöng den där och ett flertal av de som sjöng den gjorde det skitbra.


PÅ tal om idol så tycker jag att årets startfält varit riktigt bra. Min favorit i kvalet igår var Rasmus. Kalla mig gärna färgad men det har ingenting med att göra att han bor här i Bromsten att göra utan han är en av mina favoriter för att han har den sorts röst jag gillar. Jag är inget fan av helskolade felfria röster. jag gillar när det är raspigt och spricker lite då och då (på rätt sätt och rätt ställen) och Rasmus har den rösten. Sen tycker jag att han har den där rockkille looken,går han bara ner ett par kilo (bara ett par stycken) så skulle han bli klockren.

av tjejerna är är Clara helt klart favoit,men det finns flera som är skitbra i år. Men Clara har också den sorts röst som jag gillar och så är hon sjukt söt.

Nog om det..

Ska nu sätta mig och planera upplägget till mitt praktiska prov som skall ske på måndag. Det måste planeras så att man hinner med det som skall göras inom en tidsram av 7 timmar. Pillrigt men det ska nog gå. har fortfarande sjuk smärta i armen efter eye toyandet i tisdags. Jag vet,det är dags att börja träna på allvar nu så att man kommer upp i form igen..

Oktober är här och Nathanael blir 2 år om 13 dagar,helt sjukt.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback