Jeeves goes fyndig..

Jag är så exalterad. Vet egentligen inte varför. Känner egentligen en enorm press angående måndagen och det stora praktiska provet. Tror jag skjuter undan det för att inte jaga upp mig och sabba allt. Mycket roligt som händer mig nu och jag tror det bidrar till min känsla om att allt klommer gå bra. Det är som små morötter som triggar mig till att fortsätta att kämpa på.
Mikkiz kommer hit den 22a-25e oktober vilket ska bli oerhört roligt. Hon har inte varit här sedan januari så det är på tiden. Känns roligt att kunna spendera flera dagar med henne och inte bara ett par timmar här och ett par timmar där som det blivit de senaste året.
Sen så ska vi på hockey på måndag kväll. Trots att jag kommer vara antingen halv död eller sjukt speedad och uppe i varv efter praktiska provet så ska det bli kul. Det är kul att gå på hockey men just på måndag är det extra kul eftersom AIK möter Västerås (VIK).
Sen på onsdag så ska vi på gratis bio och se flickan som lekte med elden. Eva har fixat gratis biljetter genom jobbet så på onsdag ska det spenderas timmar i biostolen and I like it!
Ser fram emot i morgon också då vi ska äta middag hos Britta och vi ÄNTLIGEN lyckats få med oss Henke dit. Kan iofs bero på att Patrik är med men ändå. Ska bli trevligt. Grabbarna ska sen se Elfsborg-AIK på tv hos oss. DEt innebär massa tid för mig att pula med mitt och slappna av inför provet. Men tänker se lite av matchen iaf för det är ju guldchans i år och väldans spännande!!

Marcus och lilleman har varit ute i spöregnet i två timmar idag och lekt. Jag passade på att göra klart storstädningen som jag påbörjade igår. Jag pumpade upp volymen i srround systemet och plågade grannarna med gamla number one hits från 90 talet. Underbart I will say.
var hos Britta och åt lunch och känner mig fortfarande mätt trots att det gått 8 timmar sedan dess. Stannade till på en gårdsloppis i rissne på hemvägen och fyndade lite. Hittade en gammal hederlig retro kassa apparat från fisher price som jag sökt efter så länge på blocket för endast 5 spänn och en fisher price telefon. Blev även en ligginsats till hans älskade dockvagn och en stor findus gosedjur. Ett knopp pussel med bondgårdsdjur, en spindelmannen bil och en tulpanvas till lilla mig. Som bäret på glassen så upptäckte jag en trehjuling på vägen ut. En gammal retro med tippflak och ringklocka. Han ska ju få en trehjuling av Eva i present när han fyller så jag köpte den jag såg idag ändå så kan han ha den i Västerås och bränna runt ute på gårdarna med. Fick allt detta jag nämnt för 110 kronor. Väldigt taget och allt är i dugligt fint skick. Älskar att fynda på detta sätt.

På tisdag ska jag iväg och fynda tyg till att klä in korgar med. Ska klä in mina vita korgar som jag har i badrummen och så ska jag klä in Nathanaels korgar som jag inte har inhandlat än. Det är roligt när man kan göra om för en billig penning.

Nej nu ska jag dricka lite kaffe så man orkar se en film innan det är dags att sova..

TJING

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback