i stormens öga

Nu är jag här igen. Sitter i mitt tysta men ack så mysiga kök och känner mig varm och trött men ganska nöjd ändå. Är hemma med Nathanael som har åkt på ögoninfektion stackaren. HAn ligger och sover i sängen nu så jag njuter av mitt tysta hem och min egna stund. Är helt slut och har nada energi till något. Känner mig absolut inte deppig,bara trött.
Det var även en lång jobbig helg. Mamma,Thomas,Jocke och Hella var här hela helgen. Inte för att det var jobbigt men hade så mycket att göra så hade helst bara suttit och umågtts. Har tur som har folk runt om oss som kan hjälpa med barnvakt och annat när det behövs. Jag bakade hela lördagen till kottens 2 årskalas. I 9 timmar så gick det mesta fel som kunde gå fel. Men jag hispade inte upp mig som jag brukar utan tog det hela bra. Väldigt stolt över mig själv att jag inte blev hysterisk. Efter många om och men så blev det mazariner, brownies, syltkakor och sockerkaka och 2 prinsesstårtor.
Det blev inte topplyckat men det duger. Folk får ha överseende med att jag faktiskt är under untbildning och inte klar förrän i vår.

Kalaset blev lyckat och det vi var hela 20 pers här hemma:

Jag
Marcus
Nathanael
mamma
Thomas
Jocke
HElla
mormor
moster
Christer
morbror
Annelie
Rasmus
Fanny
Clara
Britta
Eva
Fia
Henrik
Patrik

Det var trevligt men livat.

Nathanael mådde ju självklart prima över att alla var där och att han hade alöl upp,ärksamhet på sig. Öppna paket var dock inte så intressant så det fick Fanny vara stand in för istället.
Det som var i paketen var döremot hög intressant för honom.

Våran som är verkligen inte bortskämd vilket jag har sett till men man skulle kunna tro det när man såg paketen i söndags. BLir så när man har stor släkt på båda sidorna av familjen..

Idag var vi på bvc och vägde och mätte. 14 kilo och 93 cm över marken. Stor kille nu =)

Ska snart till stinsen och shoppa vinterskor och jaga present till Mikkiz som kommer hit på torsdag =)

Återkommer med mer sen..

TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

shajs.. Det var inte dåligt med folk.. tur att ni inte är trångbodda lägen som dessa =)



Vill ha en uppdatering om vad jag kan köpa till Natte typ ikväll när jag ringer, då jag bara har morgondagen på mig..

2009-10-20 @ 15:08:01
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback