God morgon

Sitter här med en mugg oboy och försöker komma igång. VArit och lämnat på dagis för en stund sedan vilket gick bra. Jag fick en kram och en puss sen hade han rusat in på avdelningen som en blixt. HAn är för söt.
Ska arbeta ifatt med mina matteläxor nu nån timme sen ta tag i städningen. Hann ju aldrig veckostäda förra veckan så det är dammigt och skitigt på golven så in i norden. DEt ska det rådas bot på. På med bra musik och sen är det bara att tuta och köra.

Ska åka och handla när Marcus kommer hem från jobbet. Ska göra bulgur kyckling ikväll för första gången efter ett recept som Marcus hittade på nätet. MÅste köpa ingredienser så att jag kan baka en prinsesstårta till den stora 2 årsdagen imorgon. Det är bra för då hinner jag över med pikeringsgelen så att texterna blir klockrena på tårtorna som ska bakas i helgen till kalaset ( jag lovar dig Mikkiz att det blir tårtbak tills du kommer med) för då vill jag att dom ska hålla bageriklass=)

I övrigt så längtar jag till julen. Mest för att få träffa alla och mysiga i den mysiga stämningen som är på julafton. Sen så vill jag ha julmat. Blev ju ingen julmat förra året. Hos Britta fick vi vanlig mat på julafton till Marcus och min besvikelse och sen på juldagen när jag skulle hem till mamma och frossa så fick man vinterkräksjukan och låg i jockes rum isolerad och kräktes.
Så i år vill jag ha julmat och jäklar dig om du drabbar mig i år igen din nedriga vinterkräksjuka!!

Jag längtar till våren också. DÅ värmen kommer tillbaka,då Marcus och jag ska ge oss ut på min drömresa och så sist men inte minst då man äntligne får åka till Öland igen. Sen är det ju påsk,massa födelsedagsfirande i V-ås och så går jag ut skolan som färdig konditor..wooohoo=)

Nej matteläxa var det ja..hå hå jaja...

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback