a devil in the footsteps?

Here we go..jag är sjuk i -trumvirvel- SVININFLUENSAN! Självklart med min vanliga otur så åkte jag på den. Började känna mig hängig i söndags kring lunch och söndag kväll var jag helt däckad. Har legat däckad sedan dess med hög feber,ont i hela kroppen, andningssvårigheter,snuva,migränliknande huvudvärk och en hosta utan dess like..Fy farao vad dålig jag varit. ÄR fortfarande sjuk och sängliggande. Men har fått ner febern lite och huvudvärken kommer bara numer när jag ställer mig upp. Har istället svällt upp i halsen så det blev plus minus noll iaf.
Marcus har varit hemma och vabbat med Nathanael. Han har varit en ängel som som serverat mig dryck,kycklingsoppa,nyponsoppa och isglass. Han har även kommit med filmer och stora kuddar samtidigt som han skött ruljansen med middag och skötsel av nathanael. Jag känner mig lyckligt lottad som har en sån klippa och empatiskt sambo.=)

Skulle ha börjar praktiserat idag men det är framflyttat nu tills jag fått klartecken att det är okej att ge sig ut bland folk igen. "Chefen" var så förstående så,perfekt.

Kilarna är och handlar nu så det är lugnt och knäpptyst. Marcus har bestämt pannkaka till middag,hoppas jag kan äta det. Kanske kan mixa i mixern annars =)

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback