when you feel,feel 100%

Var hos läkaren igår och tog massa prover eftersom jag fortfarande är sjuk. Jag har nu garanterat svin influensan och blev sjukskriven ytterligare en vecka =(
Idag har jag iallafall orkat vara uppe en kortare stund. Känner mig inte lika trött och hängig psykiskt heller så har orkat mig på att läsa lite och se film. Marcus är en klippa än som sköter allt,fick dock göra lite smpstädning av detaljer som han missat kille som han är. Fick mycket stark hostmedicin utskriven och så ska jag få ögondroppar för ögonen.

Tittade på filmen paranormal activity häromkvällen. Alla som jag hört har sett den har tokhyllat den och blivit rädda. Jag hade stora förväntningar efter det men blev besviken. Filmen var filmad som en dokumentär och enligt filmens skapare så är det en sann historia. Jag hade väntat mig mer övernaturligt.Filmen var långseg och tafatt. Men visst var det lite läskigt när det väl hände nåt. Kolla själva så får ni se..

Börjar bli trött på att vara sjuk nu. Vill bli frisk och fortsätta med skolan. Har ju tappat en del motivation och drivanda när det gäller skolan men nu när jag varit sjuk så har jag insett att det är viktigare än någonsin att jag fortsätter fram till maj.

Har ägnat mig åt att läsa gamla dagböcker i brist på annat. Det blev en resa det. Otroligt hur mycket man kan glömma på inte allt för lång tid. Ur texten kom glädje,sorg,ångest,tokerier,tankar,roliga minnen,kärlek.Tonårslivet och dess tankar.
Kom till en sida och satte nyponsoppan i halsen.Låt säga som så att jag var inte blyg eller pryd när det gällde att uttrycka mina känslor och upplevelser. Jag har med andra ord alltid varit modig. Och det slog mig att jag har alltid känt mycket om allt. Jag har alltid varit full av känslor. Det är nåt jag är stolt över.
Det var en rolig läsning anyway trots mina uttryck som fick mig vilja rodna.

Nu ska jag vila lite innan killarna kommer hem.

 

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback