when years passes by memories passes with them..

"Vi åldras och åldras med gör inget utav våra liv"

"Imorgon ska vi hämnas på alla idioter,imorgon är dagen vår!"

"Klassen sjöng för mig på musiklektionen,vadå mesigt!"

"Jag och Micaela skolkade idag"

"Klippte mig i Köping,Linda hade söta kaniner"

"Vi kissade utanför fängelset med killar runt hörnet som skulle varit ruskigt snygga fångar"

"W var på gården och jag är kanske kär.Om jag inte är det undrar om jag kommer att bli det?"

"Han dog och då grät vi"

"Patric är här med sin kompis Tobbe som är rätt söt men äckligt kaxig. Dom har lite sjuka sidor"

"Micas mössa är fortfarande full"

"Jag vänder mig om och vrålar jävla fittor"

"Micaela såg en jönglör som hon tyckte var fin"

"W följde efter alldeles för sig själv,varför gör han så?"

"Micaela och BoBo brottades och välte ett bord"

"E bad om ursäkt och var trevlig efter att W skällt ut henne för sitt beteende"

"Therese hade skvallrat och jag erkände halvt"

"Jag vill se B-rok in his paradise om du förstår vad jag menar?"

"Han ville komma hem till mig men jag bestämde att vi istället skulle ses på gården imorgon"

"Han ropade att jag skulle komma men jag gick ej dit"

"Fredrik var på gården ikväll,han äcklar mig ibland. Han verkar inte vara som man ska"

"Mica ropade sexyboy efter Åberg ikväll"

"Vi skrattade och blev nog impade av BoBo som fejkade onani med ljusstaken i cafeterian"

"Jag bestämde mig där och då,jag ska göra allt för att få honom"


-Citat tagna ur dagbok årgång 1998. Vi var 14 år och vi ägde och regerade.




Kommentarer
Postat av: Micaela

"Micas mössa är fortfarande full"



heheheheheheheheheh....

2009-11-01 @ 20:04:04
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback