tjohej

God morgon. eller God lunch snarare. Sitter här i nattlinne och kaotiskt hår och ska snart bege mig in i duschen. Killarna är inte hemma så nu spelas min happy låt på högsta volym,rap das armas sååååå dålig så den blir bra.
Blir glad av den iaf och dansdemonen i mig flyger fram på nolltid.

Ska åka och hämta lillemans hylla om 1½ timme så borde verkligen nege mig in i duschen men känner att jag vill sitta här lite till. Haft en bra helg. Igår var vi hos Britta och åt och sen vidare ut till ikea där vi shoppade lite stuff.
Eva följde med också. Nathanael fick varmkorv till hans stora lycka (han älskar det) och han tryckte i sig två stycken utan problem=)
Igår kväll tog vi det lugnt,tittade på tv,mös och tände massa ljus. avslutade med lite 2½men och arkiv x. Nice nice.

I fredags blev det thaimat och sista halvan av idol. Marcus spelade tvspel sen och jag sov störtskönt och galet djupt i soffan. Drömde jätteroligt och kände mig glad när jag vaknade.

funderar på V-ås nästa helg. Suzan har födelsedagsfest då,får se om man orkar gå. Orken är inte direkt på topp efter all sjukdom. Och när man inte orkar så känner man sig inte direkt social heller.
Vi får se hur det blir. V-ås blir det nog iaf.

Skulle vilja träffa D också. Skulle vara underbart. Men känns som att det kommer att få vänta ett tag till.


Skolan imorgon och ge järnet på okänt vatten. Hoppas på att få hemtentan av snigeln Andreas (min lärare). Vill ha allt gjort innan lovet. Sen praktik ons,tors och fred. Känns si så där.Hoppas på gladare miner och mindre strul.

Kan skriva under på en sak: Bagare är inga muntergökar precis. Såg inte en enda person skratta under mina tre dar på vivels. Och in kommer jag och skämtar och ler med hela ansiktet. Dom undrade nog vad jag var för ufo. haha =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback