så var det dags igen..

Fortfarande inte frisk. Har fortfarande ont i halsen,trött i kroppen och så den jäkla hostan. Febern kommer och går också. Värsta är att Nathanael nu förmodligen fått denna vidriga influensa också. Han hade 40 graders feber när han kom hem från dagis igår. Han har varit jättedålig hela natten och dagen. Ligger apatisk i sängen och tittar på Pippi LÅngstrump och Händige Manny. Det gör ont i hjärtat att han fått denna skit. Jag vet ju hur sjuk jag varit och hur länge jag varit sjuk (14 dar imorgon). Vi ska hålla nogrann uppsikt över honom eftersom han är i den åldersgrupp där flest har dött av denna sjukdom. Fullt friska har ju nu börjat dö så nu är det inte redan sjuka som dör enbart. Läskigt.
Nu påstår jag inte att min son kommer att dö men risken finns enligt experterna så därav den nogranna kollen.

Eländet verkar aldrig vilja ta slut. När ska vi få njuta bara?

I wonder..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch,jobbigt att vara sjuk. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig. Vill inte bli sängliggandes..! Krya på dig!

2009-11-09 @ 11:45:51
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är beräknad runt den 12:e maj..men får veta mer exakt på ultra ljudet om 4 veckor

2009-11-09 @ 19:40:28
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback