omotiverad

hej hopp
Sitter vid frukost bordet med rap das armas på högsta volym i hopp om att komma igång med dagens skörd av vad som skall utföras.
Var i skolan i går för första gången på länge. Hade ått två nya lärare. Den ena Peter var grymt bra. Han kunde ge konkreta svar,han var rejäl och brann för sitt yrke. Andreas vår gamla lärare var alldeles för mjuk,gav ett skrämt intryck och kunde aldrig svara på ett konrket sätt. Synd för i övrigt var han bra. Den andre läraren vi hade igår var Dan,kallskänksläraren. Förstod inte varför kallskänksläraren var i bageriet men det var helt okej. Kinda cute är han också hehe. Har insett att denna bransh är väldigt mansdominerad. Det trodde jag inte innan jag började utbildningen. PÅ min praktikplats jobbar det två tjejer av typ 15 anställda. Inte för att det görmig något,jag fungerar bättre ihop med killar men dom får gärna vara lite mer muntra och mer samarbetsvilliga än dom jag hitills mött. det ska det bli ändring på om jag så ska behöva ryta i så det rungar över betonggolven.
Var kul i skolan igår iaf. Rörigt för vi var för många på för liten yta men ändå kul. Fick hjälp direkt men vad jag behöver ta igen från skukdomstiden så känns skitbra. KOmmer bli tunga veckor fram till lovet men det ska man väl klara.
Imorgon är det dags för praktik igen,känns lagom omotiverat. Hoppas på ändring och bättre upplägg.

För övrigt tummen ner för culinar AB(min skola),struligare och rörigare skola får man leta efter. Trist.

Idag är jag ledig. Sov lite för länge än planerat men är uppe nu och igång. Ska ägna mig åt att fixa ett par julklappar med hjälp av nätet idag. Sen ska jag träna och fixa lite annat som ska göras. Sen ska jag hämta pluppe på dagis. =)

I helgen blire nog V-ås. I truly hope so...

TJING!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jasså,tänk om det stämmer då :D hi hi

2009-11-24 @ 21:58:45
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback