i hopens virvel..

god kväller!

Mår bättre men är hemma veckan ut för att minimera risken för att sjukna om för 4e gången.

Har suttit och fixat med lillemans dagiskort som har kommit. Ramat in och donat. Ska scanna in och göra ännu flera kopior som man kan ge bort till tjocka släkten.

Börjat kika runt efter lite juklappar. Har redan kommit på en grej till mamma som jag vet att hon både vill ha och behöver. Och Elin är klar. Men resten? I have no idea.

Måste alla i just min familj vara så svåra att komma på till? Svårast är Marcus. Han vill aldrig ha nåt och vill han ha något för omväxlings skull så köper han det själv då han vill ha det. Jag har lyckats springa in i grejer genom åren som blivit lyckade så jag hoppas att jag gö det i år igen.
Den lättaste av dom runt mig är Mikkiz och då är hon ändå rätt svår men hon önskar sig saker iaf plus att jag vet vad hon gillar och att hon är tjej som gillar smink vilket är den lättaste utvägen till en tjej. Men nu insåg jag precis att jag redan är klar med hennes klappar också.
Ja jag vet inte..jag får klura mig blå. Lilleman också,hade ju världens problem att önska saker åt honom när han fyllde o nu ska man komma på julklappstips också. Nackdelen med få barn nära julen.

Nog om jul..

Imorgon förmiddag ska jag läsa ett par timmar. Koppla bort alla tankar och bara läsa i min ensamhet. Sedan ta tag i lite grejor. Blir förhoppningsvis en bra dag. Better days to come? I relly need it for sure.

Känns som att tiden är knapp hela tiden och saker jag vill göra hopar sig. Saker jag måste göra hopar sig. Julovet du är såååå efterlängtat.

Nu kom jag på att det börjar bli dags att fota årets julkort också vilket innebär att jag måste jaga efter en tometedräkt till lilleman för julkort/Luciattåg. Förra årets hade blivit för liten.

Som sagt..det hopar sig..och det bara ett litet grus på toppen av berget..

Longing for christmas..longing for paris...


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback