have a nice weekend

Good morning

sitter vid frukostbordet och filosoferar. Eller ja nåt liknande iallafall. Kollat runt efter tometedräkt till lilleman på nätet. Fick beslutsångest om man ska variera och låta han vara pepparkaksgubbe i år,de dräkterna är såååå söta.
Jag vet inte. Måste rådfråga med min bättre hälft.

Ska bege mig till Kista snart. har lite att uträtta där. Och vet ni vad?Imorgon får vi Nathanaels nya hylla. Wiihoo.
Nu gäller det bara att få ut den gamla på blocket.
Kommer bli så bra.

Något som gör mig lycklig just nu är vetskapen om att det snart är dags att adventspynta. Jag älskar det. Det är så mysigt och jag har min lilla tradititon varje år,min egna lilla ritual under pyntandet.

Ska förmodligen på bio i helgen. Ska se new moon. Tror den är kalas. Sen blir det hockey på söndag. fotbollslaget kommer dit också och ska firas av ytterligare en gång för guldet.
Blir nog en bra söndag.

I eftermiddag har jag en del att göra här hemma. Så det är full fart hela dagen.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yes,det är jag..heter angelica84 där..Vad heter du?

2009-11-22 @ 11:17:19
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback