Vindpustar och lättare stormbyar

Har haft en bra helg. Inte fredagen direkt då jag satt uppe sent med mina deadlines. Men resten avhelgen har varit kanon.
Hdae städdag på gården med grannarna i lördags. Avslutades med korv med bröd och massor av fika. Mums. Kvällen tittade vi på Robinson och nya fast and the furious och en liten skvätt alkohol blev det för min del.
Igår å vi hos Britta och var i Åkersberga och köpte Nathanaels Tiger bil och sen vidare till Sollentuna där vi köpte en nya dockvagn. MIn son älskar allt som rullar och som går att köra och den gamal dockvagnen som vi lånat från mormors lekrum hade sina glansdagar för en si så där 8 år sedan så de blev att köpa en ny. en fin brio sulky i grått och vinrött.
Han var så nöjd och belåten med både Tigerbilen och vagnen. Vagnen körde han dessutom själv ner till dagis imorse.
Tittade på one tree hill och wipe out igår och jag passade på att nästan läsa ut boken jag håller på med. Soft kväll.

I dag blir det inte lika soft. Ska plugga fram till lunch. Sen blir det iväg till gymet och svettas. Sen tillbaka hem och plugga lite till. Hämta på dagis kl 15 och sen hem och ta tag i tvätten. Ut och leka om vädret tillåter och sen fixa middag. Kvällen är dock oplanerad. Blir nog film och mys i soffan.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback