sunny days

haft en förträfflig helg (visst börjar många av mina inlägg så?) och njutit av det underbara vädret.
Var mycket uppskattat att ha mamma och Thomas här från torsdag till fredag. Vi spelade bland annat Buzz på kvällen och marcus vann med hjälp av fusk! Blev ett besök i veddesta centrum också. Köpte halsband till katterna eftersom dom ska prova att vara ute själva och så blev det ett besök på donken.
eurovision för hela slanten igår. Inte så bra finalfält i år.För många ballader för min smak. Vill ha låtar med mycket drag i,balla kläder och ett välplanerat shownummer.
Men Malta hörrni,vilken pipa! Hon kunde verkligen sjunga. Jag ringde och röstade på henne,tyckte att hon var jättebra och hade fin låt.
Jag kan inte påstå att jag blev chockad över våran urusla placering. Jag visste direkt när Malena vann våran svenska uttagning att det inte skulle bli bra i eurovision. Det är ingen "Europa musik" som hon sysslar med. Tyvärr för låten är ju lite egen och ball.
Mina favortiter var Malta,Island och Turkiet. Riktigt bra låtar.
Vinnaren då?söte Alexander. grym utstrålning. Inte bästa låten dock men helt okej. Grattis Norge. Lär var fest där idag. eurovision seger och nationaldag..party party.

Idag var vi på barnmässa i Solnahallen. Där såldes det både begagnade och nya barnkläder och leksaker bland annat. Nathanael fick en del kläder och jag köpte ett nostalgispel från när jag var liten. Var bara tvungen. Inte ofta man sprnger in i gamla hederliga prylar från 80 och 90 talet så måste ju passa på när man gör det.

Katterna är nu hos Britta. Lämnade dom där i dag. Bara 2½ dagar kvar tills Öland. Kan inte beskriva hur skönt det känns. Ska bli så underbart att komma ner. Ska verklige också bli kul att sätta igång med att rusta upp huset.
Vi ska vara där i 5 dagar.Jag ska njuta av varenda sekund.

Skriver sista provet i skolan på onsdag förmiddag så imorgon och på tisdag kommer gå åt till att läsa på inför det.
Ska även till gymet imorgon och motionera bort lite av helgens alla gottigheter som svullats..pläää

Ha en trevlig vecka!!

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback