romantiken

Detta är vad som kommer att prägla provet som jag ska skriva imorgon:



Nu undrar ni säkert vad jag ska skriva för knäppt prov. Jag menar Vad kan Frankensteins monster,Susan Boyle och Paul Potts från brittiska talang,ringaran i Notre Dame,Johnny Depp och Edward Scissorhands ha gemensamt?
Jo det ska jag tala om att dom anses alla vara romantiska. Jag läser nu tidsepoken romantiken och alla passar in under denna tidsepok på logiska sätt. Kanske svårt at förså om man inte vet så mycket om romantiken men ni som kan lite fattar nog.

Nån som prova att svara på dessa frågor?
varför anses Susan Boyle och Paul Potts och deras musik romantisk?
varför upplevs Johnny Depp som romantisk?

Jag kan svaren=)

Jätte rolig tidsepok i övrigt.=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback