In sickness and in health

Varit lite oefffektiv idag. Eller jag har varit effektiv men inte i det jag borde varit det i. Vad blir man då?
Vid 14 idag så ringde dagis dessutom och sa att Nathanael är sjuk så nu blir det garanterat ingen operation på torsdag:( Hade hade varit så skönt att ha fått den avklarad men men. Kruxet är att han måste ha varit frisk i 4 veckor för att få opereras men grejen är den att han sjuknar om efter ett par veckor på dagis. Så nu försöker vi hitta lösningar på hur vi ska stävja detta så att den förbaskade operationen kan utföras. Peace (Nathanaels fröken) kom med ett förslag att han ska gå halvdagar på dagis en tid framöver. Då får han dagisbaciller men i lagom mängd. Och så är dom ute på förmiddagarna också så bacill risken minskar. Då får han tid att bygga upp immunförsvaret som brutits ner av antibiotikan. Smart. Nu ligger han och sover i soffan helt utslgen stackaren. 39.6 hade han i feber när vi kom hem. Han fick ipren och så läste vi och tittade på Alfons Åberg på film sen somnade han. Ska väcka honom snart så att han kan sova ikväll..
Tycker så synd om honom. Inte kul att vara sjuk så ofta speciellt inte när man är så liten. Tur att han är så tapper,en sann liten krigare.



Planerna sprack lite nu men det fungerade att flytta om lite i dagsordningen. Mamma och Thomas kommer ändå på torsdag. Var meningen att de skulle hjälpa mig med N när han är nyopererad eftersom Marcus måste jobba och jag plugga till mitt sista prov. Känns skönt att de kommer iaf och hjälper mig så att jag kan avsluta det sista i skolan. Dom är guld värda!

Tack lillebror för dom superbra skivorna..!!!

Skrubben fick sig en åktur igår:)


Nu ska jag väcka klimpen=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman!

Kul att du kommenterar min blogg..

Läser din ofta,men är skit dålig på att kommentera! :S



Ja,90-talet bjöd på kul musik :D



Hoppas allt blir bra med lillkillen så han kan opereras snart!

2009-05-17 @ 21:46:03
URL: http://angellicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback