Happy B-day honey part 2

Idag fyller min fina älskade kille 5 år. Jag minns så väl när han kom till världen. Skrubben och Sigge var redan ute och så lilla klena Lukas som var minst och tanigast. Han fastnade och jag fick dra ut honom den lilla kraken. Han andades inte så fick massera och  blåsa för att få liv i honom. Men han redde sig till slut. Stackaren blev så retad av sina äldre syskon så det blev mammas pojke åt två håll. Han låg ofta i lådan tillsammans med sin mamma och när hon inte fanns längre så blev det att gå till nästa mamma,mig=)Han var min lilla uppmärksamhetskrävande och lugna kille. Dom andra två var som vilddjur som dundrade runt som två tokar och dök i taletten. Känns som igår.
Idag är han en gosig prick,lite harig och feg men nyfiken så in i norden. OCh storleken tog han igen för det är en redig kisse av honom nu.=)



all kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du har två riktigt fina exemplar =)

2009-05-28 @ 15:21:33
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback