från bebis till pojke

Jag känne rmig lite urlakad efter att ha varit i skolan. Haft miljökunskap igen och har idag pratat vattenrening och försurning av sjöar. Nu sitter jag här och har ätit nudelsoppa och läst lokaltidnigen och aftonbladet. Mailat med två blocket försäljare som ska sälja saker till mig. Eller en sak är till Nathanael och det andra till mig. Hittade en bil/gunghäst med Tiger från Nalle Puh. Nathanael älskar ju Tiger så den var klockren. Har inte hittat något liknande i butik så slår till på den på blocket. Jättetuff. Den kommer att bli så uppskattad.
Ska plugga nu fram till kl 15 då jag ska hämta guldkillen på dagis. Imorse bara vinkade han och knatade och satte sig vid frukost bordet på dagis,stora killen.
Han hade delat sin potatis själv häromdagen med kniv och gaffel och så sitter han i tripp trapp trull stolen utan skyddsbygeln nu på dagis. Hemma har vi bygeln kvar. Han har STORT intresse för allt som rullar. Dockvagnar,bilar,tåg,bussar och framför allt TRAKTORER. Det är den stora lyckan. Har köpt en pekbok med arbetsfordon som han läser varje dag och så har vi köpt "stora traktorboken" med ljud och dragflikar som han ska få när han opererats tillsammans med nya Alfons dockan. Klockrent. Han har blivit riktigt grabbig nu. Bara dockvagns passionen som är lite flickig men det gör absolut ingenting.

 glad och solbränd fis.
 gung gung i parken..

Nehe om man skulle sätta fart med lite pluggeri pluggera..prov imorgon och hemskrivning som ska lämnas in på fredag. Fick tillbaka ekologiprovet idag,G+. Och jag som trodde att jag inte skulle klara mig. Man är bättre än vad man tror..

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback